فروشگاه ارزان در

فروشگاه ارزان در

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

فروشگاه ارزان در
بازدید : 111

طی سال‌های اخیر کرکره‌های برقی به‌خاطر زیبایی و امنیت و سهولتی که برای کاربر فراهم می‌کنند؛ ابتدا به‌جای کرکره‌های آهنی قدیمی مغازه‌های تجاری به‌کار رفتند؛ اما امروزه استفاده از آن‌ها به‌عنوان درب پارکینگ‌ها و حتی برخی از پنجره‌ها هم کاملا مرسوم شده است و هر روزه در بخش‌های مختلف هر منطقه می‌توانیم انواع کرکره‌ها را مشاهده کنیم. کرکره‌ها از تجهیزات مختلف ساخته شده و برای کاربردهای گوناگون از آن‌ها استفاده می‌شود که هر کدام مزیت و کاربرد خاص خود را دارند. طی این مقاله قصد داریم تا شما را با مزیت‌ها و معایب کرکره‌های برقی آشنا کنیم تا چنان‌چه قصد نصب کرکره برقی را دارید، با در نظر گرفتن ویژگی‌های مختلف این لوازم، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مزایای کرکره برقی ارزان دُر

 مزایای کرکره برقی طراحی و تولید انواع وسایل جدید و مدرن معمولا به‌منظور ایجاد سهولت در زندگی انسان‌ها، زیبایی، سرعت بخشیدن به کارها و برخی عوامل دیگر صورت می‌پذیرد که کرکره برقی نیز به‌عنوان یکی از مواردی محسوب می‌شود که ساخت و به‌کارگیری آن مزیت‌های بسیاری را در زندگی انسان‌ها به‌همراه داشته است. در این بخش مهم‌ترین مزایای کرکره‌های برقی را مرور خواهیم کرد. سهولت استفاده یکی از مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین دلایلی که موجب اختراع درب‌ اتوماتیک شیشه ای شد، در واقع راحتی کار باز و بسته کردن و فراهم کردن آسایش افراد بوده است. باز و بسته کردن کرکره توسط ریموت برای همه‌ی افراد لذت بخش و ساده می‌باشد.

امنیت بدنه‌ی کرکره‌های برقی عمدتا از جنس فلزهای مختلف و مقاوم می‌باشد که با ساختاری یکپارچه و مقاوم و البته بهره‌مندی از قفل الکترونیکی، امکان ورود افراد غیر و سارقین را کاهش می‌دهد. و از آنجایی‌که افزایش ضریب امنیت محل سکونت یا محیط کار همواره مورد مهمی در انتخاب درب‌ها و قفل‌ها بوده، بنابراین استفاده از کرکره‌های برقی در این زمینه می‌تواند بسیار راهگشا باشد. علاوه بر این موضوع، با به‌کارگیری از کرکره‌های برقی به‌عنوان درب پارکینگ، دیگر افراد برای باز و بسته کردن درب، از خودروی خود پیاده نخواهند شد و خطری مواجه خودرو آن‌ها نخواهد بود. سرعت در دنیای پرتلاطم امروز که سرعت انجام امور بسیار مهم است؛ استفاده از انواع درب‌های اتوماتیک می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

استفاده‌ی مفید از فضا همان‌طور که می‌دانید از آنجایی‌که کرکره‌های برقی ارزان در در حین باز و بسته شدن به سمت بالا و پایین رول می‌شوند و این موضوع سبب می‌گردد تا هیچ فضای اضافی را در قسمت داخلی یا بیرونی محل مورد نظر، اشغال نکنند. برای مثال پارکینگ‌های آپارتمان‌های چندین واحدی را در نظر بگیرید که چند درب برای پارکنیگ آن‌ها درنظر گرفته شده و استفاده‌ی از کرکره‌های برقی و می‌تواند چند جای پارکینگ اضافی را در پی داشته باشد. ظاهر زیبا و مدرن ظاهر یکپارچه و مدرن کرکره‌های برقی با سازه‌های امروزی هماهنگی خوبی دارند و موجب بهتر شدن نمای مکان مورد نظر خواهند شد. ضمن اینکه تیغه‌های بدنه‌ی کرکره‌ها از جنس‌های متفاوتی چون آلومینیم، پلی کربنات شفاف، و فولاد گالوانیزه و … ساخته می‌شوند و هر کدام‌شان در اشکال، ابعاد و رنگ‌های گوناگونی تولید می‌شوند. به این ترتیب رنگ و طرح کرکره برقی را می‌توان متناسب با مکان مدنظر گزینش کرد و ظاهری جذاب به وجود آورد. مقاوم در شرایط متفاوت آب و هوایی کرکره‌های برقی با تیغه‌های آلومینیومی را می‌توان در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کرد و  در برابر هرگونه باد، باران، گرد و غبار و رطوبت از مقاومت و دوام کافی برخوردار خواهد بود و مجاورت با عوامل مختلف آب و هوایی تاثیر خاصی بر روی کیفیت این محصول نخواهد داشت. ضمن اینکه در هنگام شرایط نامساعد آب و هوا مانند باد و طوفان‌های شدید، این درب‌ها می‌توانند محافظ خوبی برای مکان مورد نظر باشند و به‌همین خاطر استفاده از آن‌ها حتی در پنجره‌های برخی از مناطق نیز رایج شده است. کاهش مصرف انرژی شاید با خود فکر کنید با وجود برقی بودن، چطور می‌توان کرکره‌های برقی را در این زمینه نیز حائز اهمیت دانست؛ اما باید بدانید که بدنه‌ی کرکره‌های برقی معمولا عایق خوبی برای دماست و این به‌خاطر مواد عایق تزریق شده در میان تیغه‌های کرکره برقی است. البته تیغه‌های کرکره برقی در جنس‌های متفاوتی تولید می‌شوند و طبیعتاَ میزان عایق بودن‌شان هم متفاوت خواهد بود. به این ترتیب در فصول گرم مانع انتقال گرما به فضای داخل و در فصول سرد سال نیز مانع ورود سرما به محیط داخل خواهد شد. با این تفاسیر، کرکره برقی مانع اتلاف انرژی شده و هزینه‌های مربوطه را کاهش خواهد داد.



نویسنده :
تاریخ : شنبه 8 بهمن 1401 ساعت : 12:32
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید